Äntligen

Anledningen till att jag har vart så dålig på att uppdatera är att inget roligt händer i mitt liv Va?, säger ni ooch tänker Clara som verkar ha ett så roligt och intressant liv. Men jag måpste säga sanningen jag är en tråkmåns och gör inget kul i mitt liv.

Okej det roligaste som har hänt i mitt tråkiga liv då? Ja vi fick ju stipendetiet men självklart blev inte det som vi trodde men nu kan vi ta tåget till Arlanda och sedan flyga första klass till London eftersom vi har kvittion på det...

Kvällen igår var ju guld med, även om bilar inte var någon hit. Men det kanske var för att vi inte tittade. Kina maten var god och så åt jag nötter tills jag fick ont i magen. "Jag är sugen på NÖTTER" Hanna kunde tyvärr inte närvara då jag och Jessica insåg att hon satt på ett plan till Frankrike, jag måste typ ha minne guldfisk.

Men därför att Hanna inte var hemma så ska jag ängna detta inlägg till Jessica. En underbar vän som man bara kan vara tyst med. Orka prata hela tiden, men när vi väl pratar blir det sjukt kul. Jessica du är ödletypen när du hånglar. Jag bara vet det.

156273-4

Jag och Jessica på Rolling

Jessica du och Hanna är min guldkant i livet. ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nötter, nötter. =)

2007-02-18 @ 18:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback