Inatt, inatt

Inatt är det Oscars galan vilket har blivit lite av e tradition för mig, Hanna och Jessica att se nu. Jessica är tydligen inne på sjätte året, jag på femte och Hanna på andra. Jessicas och min första var efter konfirmationslägret då jag iofs sommnade på soffa klockan tolv innan det ens hade börjat och vaknade en stund och såg utdelningen av året bästa manliga huvudroll. Sedan vaknade jag igen klockan ett på dagen. 

Men i år är jag taggad till tusen. Funderar på att försöka lära mif dricka kaffe under eftermiddagen. Eller inte. Men funderar i alla fall säkert på att baka en kladdkaka, då är alla fall humöret på topp. 

Däröfr vill jag säga till G5, jag missar tvärr idrotten imorgon för att jag ska orka plugga projekt med er efter skolan. Man får offra lite ibland. Men tillbaka till projektet. Jag är så duktig så att jag sitter och skriver stödord nu. Feel free to beundra mig. :D 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag beundrar dig alltid. =)

2007-02-27 @ 15:34:58
Postat av: Sandra

Förresten, det gick skitbra för oss idag! Är så stolt. =D

2007-02-27 @ 15:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback