Inget blir som man tänkt sig

Helgens planer var att jobba lördag, åka till hanna och glo på schlager, åke hem tidigt och sova hur länge jag ville på söndagen.

Lördag var nasj förutom att jag var en timme för tidigt i stan för jag hade hört fel på tiden. Gick upp klockan sju på en lördag helt i onödan. Sedan var det ju jätte roligt att sjunga gospel och reggae. Mässan blev underbar. Kom till Hanna åt och glodde på schlager. Skulle åka hem tidigt. Klockan ett var senaste tiden jag tittade på klockan innan jag somnade.

Skulle sova hur länge jag vill men plötsligt ringde telefonen och jag hör pappa svara nej hon sover. Det var jobbet kaos. så jag har justb kommit hem från jobbet.

Nyaste nyheten: vårat vatten fungerar inte. bara några sekunder gammal. Det är inte konstigt jag håller på att bli gråhårig... nej mitt håt ät intye grått men utan vatten blir det fett.

Nu ska jag till mormor och äta smörgåstårta borde läsa om en pojke men vem orkar...

Dagen gulligaste citat av en farbror på jobbet: "Vilken är din favoritlåt med Elvis då? Ja, det är nog: Är du ensam ikväll."

Kommentarer
Postat av: Sandra =)

Du din tönt, vad har ni för cp hus? ;) allt går sönder haha

2007-02-04 @ 17:20:07
Postat av: Ewa =)

Jag försöker söka kontakt med dej !
Har gjort de hela dagen =)

2007-02-05 @ 17:04:58
Postat av: Jessica

Ja du clara nu ska jag försöka mig på att kommentera lite här :P Jävla anna book som gick vidare men glad att tommy klara sig :D Bio on friday? Puss jess

2007-02-05 @ 20:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback