Ju mer vi är tillsammans

Om ni vill läsa om dagen som d kan ni besöka Sandra.  Hon nämde dock inte det jag tidigare skrev om när honatt i fotöljen och plötsligt började vifta med armarna och sedan duns så satt hon på golvet. Undrar fortfarande hur det gick till.

Dagens sånger var många man bästa var ju helt klart Ju mer vi är tillsammnas när Sandra blev lite butter i bilen. Sandra din stackare jag och Ewa torterar dig...

Imorgon kväll ska njutas av för fulla muggar. Ska på spa med jaqcue, johanna och martina. ska bara njuta har inte träffat jaqcue och johanna på så länge. Sedan efter SPA ska vi laga mat och och glo på film. det kallar jag livskvalité.

Men måste säga att dagen idag också har vart livskvalité. God mat och goda vänner, finns det något bättre?  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fukin' läken funkade inte måste öva mer på det. Men om ni väll läsa hennes blogg så kommer det här: nannas1.blogg.se

2007-02-22 @ 20:12:44
Postat av: Sandra

Livskvalité var det. ;) Så ska det se ut, inläggen blir mycket finare när du nämner mig också. haha ;) Trevlig helg

2007-02-23 @ 11:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback