Lovet

Ja, lovet har bara flugit förbi så att säga. Fredag blev det bliar med Jessica som jag nämt, lördag blev det schlager med Jessica som jag oxå nämnt. Söndagen blev sig så att jag fick jobba en delad tur. Jag åkte hemifrån 06,30 oc h kom hem 20,30 en mycket tröttsam dag.

Kanske inte särskilt tröttsam för jobbat utam  hur jag fördrev min tre timmars rast där emellan. Först åt jag, Flaeuor elelr hur det stavas, självklar kykling och pommes frites. Sedan startade orgien. :D Jag har köpt ett linne, en t-shirt, ett par jeans, ett par skor och lite annat smått och gårr. Jag brände ca 1700 på tre timmar. Kliade dödskönt i kistan.

Sedan igår så blev ju dagen tröttsam med då jag satt i möte mellan 15,00 och 21,00. Då hann jag även köpa ett alldeles alldeles underbart halsband. Här det på mig i skrivande stund och älskar det. Men kom hem tio igår kväll och man kan ju förvänta sig att det finns mat när man komemr hem och inte hyr ätit mer än minimorötter sedan lunch. nej men när jag kiomemr hem så sover alla och inte finns det ngt att värma. Stackars mig.

Idag har jag suttit i möte från 08,30 till 17,00 så denna dag blev inte mkr bättre. Men då kan jag tillägga att det serverades både förmiddags- och eftermiddagsfika, lunch, frukt och godis. Och så fick kag betalt. Ibland kan det kännas bra att gå på möte. Så man kan väl säga att jag i alla fall har jobbat två dagar på lovet.

Resaen av planerna för lovet är att på lördag blir det utgång medmkinst Jessica i alla fall. Sedan hoppas jag självklart på Johanna och Jacque. På fredag ska jag för övrigt på SPA med Johanna och jacque om jag glömt berätta det för någon.

Sedan ska jag klämam in att fira mormor någon dag som fylelr, plugga och gå på bio. Jag vet inte hur ag ska hinna med mitt liv. Men Ewa som för tillfaället känns som min livscoach har muntarat upp mig lite. Just det jag ska hinna plugga med G5 med.

Men vad skulle jag göra om jag inte hade något att göra? Känns lika vettig som Ewa psykologiuppsats "Det sägs ju att man blir som man umgås med hur blir det om man bor på en öde ö?" Underbart Ewa!

Saknar G5!!! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter som en riktigt jobbig söndag. :) På torsdag blir det mys med G5 i Malmköping. ;)

2007-02-20 @ 19:59:49
Postat av: Ewa =)

Så jäkla mkt kärlek :)

2007-02-20 @ 21:28:47
Postat av: Sandra

Puss vad trevligt vi har

2007-02-22 @ 14:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback