Mår bajs

Jaha så har man blivit sjuk. Jag som aldrig blir sjuk, trodde jag. Måste snyta mig varanann minut. Var hemma igår och så är man ledig idag. Är redan dödligt uttråkad. Ingen kan hitta på något och vem vill hitta på något och oxå bli sjuk? Åhhh.

Hade det kul igår kväll i alla falll. Filmen var mycket bättre än jag förväntat mig. Kanske inget att gå med mamma på Hanna... Sedan hde vi en ganska rolig diskussion på Ming, vad hette de nu då Anders och Knut eller och vem var fem Anders gick i teknik elelr var det han som gick på rekarne nej jag minns inte. :D Men vi kom fram till att det är tråkigt att vara olyckligt kär eller Hanna och Jessica som faktiskt är det. Jag är ju inte ens kär... Tur är väl det vem skulle då kunan skrattat åt Hanna och Jessicas problem?
 
Har redan kollat på två dåliga filmer idag oh fler ska det väl bli. h stackars stackars mig. Eller så får man vara glad att jag inte har lunginflammation vilket två i min bekanstkapskrets har eller de andra två som har riktiga influensen inte den här mesiga som alla säger att de har.

Men ibland måste man få gnälla lite. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag drygt femtio sidor kvar i boken.
Känns som jag läst boken i ett år och aldrig kommer fram i den.. =)

2007-02-12 @ 16:27:46
Postat av: Sandra =)

Sjukling du också. =(

2007-02-13 @ 18:17:59
Postat av: Sandra =)

Det kan du ge dig på att vi ska. om jag har pengar det vill säga. hehe ;)

2007-02-15 @ 17:45:01
Postat av: Anonym

Det kan du ge dig på att vi ska. om jag har pengar det vill säga. hehe ;)

2007-02-15 @ 17:45:23
Postat av: Ewa =)

Nu är du dålig på att uppdatera babe =)

2007-02-15 @ 20:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback