tv och varma mackor

Ingen är sämst alla är bar på olika saker. :D

Dagen har vart vädligt på frestande, eller inte har inte bestämt mig än... Fick iaf sluta tidigt. Missade OP-rådet men marie sa att jag fick sluta och då gör jag det. Har sedan degat framför tv:n under eftermiddagen.

Ikväll har jag en ny idé om hur jag ska spendera mitt liv, eller naj det blir framför tv:n... Ska göra varma mackor och bara mysa ensam. Imorgon blir det till att umgås med folk från tidig morgon till sen kväll. Konfirmanderna och sen ska jag, jessica och hanna se på schlager. Ska bli najs fan.

Orkar inte med folk just nu, för alla som drabbats av mitt humör under veckan sorry. Förutom till er som förtjänar mitt humör... har vart grinig och dan av mig. inte min toppvecka. men jag kanske är lite snaällare nästa vecka.

kvällens hälsning till G5 - krya på er för helvete det är tomt när ni inte är i skolan!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra =)

Hahaha. Jag lovar jag ska krya på mig. ;)

2007-02-02 @ 18:12:49
Postat av: Éwa:)

Snart är jag redo igen =)
Jag hardock typ ingen röst nu =)
PUSSSS

2007-02-02 @ 18:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback