Dagens bestyr

Så var outfiten till nyår klar. Eller iaf överdelen. En lila tubtop och en svart glittrig bolero, det blir väl kanske en svart kjol till jag måste hitta en bara. Planerna är klara i alla fall. Klockan 19,00 är det samling hos Jacque för avfärd mot Akropolis. Vi blir tio personer jag skulle gissa att jag känner tre av dem. Men det blir nog bra ändå, jag är ju inte direkt känd för att var blyg. Bara om det är någon skit snygg kille där då kommer jag inte ens öppna munnen. Vem vet det kanske kommer någon skit snygg kille. Det skulle inte förvåna mig om de bjudit någon för att få tyst på mig. :D

 

Jag, Tessan och Anna åkte typ till stan direkt när vi vaknat och letade nyårskläder och det jag hade tänkt mig som jag sett innan var verkligen helt fel. Men jag skulle inte berätta om det utan när vi var klara i stan var det avfärd mot Duvtorp där Tessan skulle börja jobba idag. När i kom med alla grejer till lägenheten så var det så jävla smutsigt. Den där letten som bodde där innan hade defenitivt inte städat efter sig och han hade inte heller tagit med sig alla grejer hem till Lettland. Så Tessan fick börja med att skrubba kylen innan hon ens kunde lägga in sina kylvaror. Sen efter hon har slutat ikväll så ska hon dammsuga och trka alla golv. På lördag ska jag och Anna dit igen med lite mer grejor som hon kan behöva, typ mattor och porslin. Det var typ en tallrik av var sort i skåpet. Men jag tror hon får fint. Tessan har en förmåga att få det mysigt och snyggt omkring sig.

 

Nej men så mycket mer kan jag inte berätta om min dag, spenderade ju i stort sett hela med Tessan och Anna. Inte helt fel ibland, de är så jävla sjuka i huvudet. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback