Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!

Så har man skaffat blogg. Som alla andra hippa och moderna människor. Ska jag orka skriva ofta eller kommer jag tröttna som jag på allt annat. Dan för dan före dopparedagen är det ju idag. Är inte ihjälstressad direkt. Ikväll kommer Sandra, Hanna och Jessica på julklapps byte. Jag ska vara så huslig så att jag tänkte baka en kladdkaka och göra julsmörgåsar. Men självklart glömde jag att köpa julmust och orkar inte åka tillbaka till affärn.

 

Igår var det julshow. Helt okej. Lite trött bara. Var ute kvällen innan med Ullis, Ewa och Bella. Sedan träffade vi Cilla och Johanna med där. Var najs. Johanna och Cilla var ganska fulla medan vi andra var så rediga. Lite jobbigt att gå upp dagen efter, särskilt eftersom att Freaky trakasserade mig halva natten genom att attackera mina ben och fötter. Men han är söt ändå.


Så det här är mitt första blogg inlägg. In te skit najs men jag lovar det blir bättre. :D


Kommentarer
Postat av: Ewa :)

Clara =)

2006-12-27 @ 11:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback