Julångest

Måste säga att jag mår ganska uselt. Inte för att julen har vart dålig eller att jag har fått dåliga julklappar. Tvärtom jag är så nöjd med julen och med alla julklappar. Men det jobbiga är att jag är helt slut jag har jobbat två dagar i rad gått upp sex och när man kommer hem är det bara att ta en dusch och fortsätta fira. Och ikväll skulle jag ut med G5 och alla o Kogänget men icke. För Ewa bangade och då gjorde jag med det. Känns svagt av mig för jag ville verkligen ut ikväll men jag orkar helt enkelt inte. Ikväll var kvällen då jag skulle bli packad och släppa loss på krogen det var allt för länge sedan.

 

Men jag tror inte att det är bara det som tynger mig, så fort jag är ensam trillar jag ner igen. Satt nyss med släkten och åt och hade trevligt. Men så gick jag och la mig för att vila och nu är jag på botten värre än mitt morgonhumör. Inte bra… men allvarligt så känner jag mig som en sån jävla svikare för att jag typ tvingade Sandra att hon skulle ned och nu vill hon jätte gärna så bangar jag. Vilken rutten kompis. Och alla mina elaka tankar jag tror att jag är en så jävla rutten kompis ibland men jag orkar inte alltid vara snäll och bry mig. Ibland vill jag att folk ska bry sig om mig med. Jag vet att de gör det men de kan aldrig förstå hur det känns att aldrig riktigt lyckas. Nu är jag bara självömkande. Jag har aldrig haft så bra vänner som när jag började tvåan G5 för fan :D Sälen är alltid vårt och vi bara måste åka dit och allvarligt så tror jag att jag dör om vi inte åker. Vi ska bara glida runt där. Sandra på snowboard, Ewa på skidor jag och på ett bananskal.

 Julfatonkvällen blev guld by the way. Fick massor med fina klappar och massor med god mat och det blev inte alltför sent allt man kan önska sig. Om man är 75 alltså. Men jag känner mig så ibland. Bara så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback