Glad pask

Gald pask alla dar hemma. Jag ringde mamma, mormor & morfar och Tessan harom dagen och onskade dem glad pask sa nu har jag inte rad att ringa nagon mer.

Allt gar bra har, den har veckan ska jag och Bella jobba samma pass och Ewa och Jojo. Lite najs for mig. Mycket har hant under veckan.

Jag missade inte den dar utflykten efter allt for att de hade bara glomt mig. Kul va? Men nu gor de inte det langre. Idag var jag i Curch of England, intressant upplevelse. De bad for typ alla sina forsamlingsmedlemmar och dela ut presenter och allt mogligt.

Pa onsdag har vi alla fyra ledigt sa da ska vi forst till Westminister sedan planerad vi att ha en picnic och kaka pizza. Det mest svenska vi kan fa tag pa i det har landet.

I torsdag lyckades Ewa fa ett asmaanfall sa ambulansen fick komma oich kolla till henne sedan fick vi tva aka till sjukhuset. Dar vi fick li ligga var det bara ett darperi mellan den andra och sa var det ett stort hal i vaggen. Sedan fcik vi traffa en humorfri lakare som sa at Ewa att ta sina medeciner mer regelbundet sedan ficm vi taen taxi hem. 12 pund, men Jubilee Lodge gav oss det for att de inte kunde komma och hamta oss.

Ja ar det nagot mer jag behover beratta, den har veckan ska jag ta upp Ragata Christie som vi svenskar kallar henne. (Bellas ide).  Imorse gick allt fel nar jag tog upp henne, jag fick inte ens av duschen...

Ha det bra alla hemma i Sverige, jag saknar er massor och sa saknar jag alla som akte hem igar. Matgret har redan mailat mig.

Puss och Kram people!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej
Vi sitter här i lärarrummet och läser om era strapatser. One week to go, take care and have fun.
Eva-Lena, Ulla o Marie

2007-04-10 @ 14:10:27
Postat av: Sandra

Miss you so much my friend! Jag vet inte hur jag ska göra med projktet riktigt. Jag försöker när jag har tid. Hoppas ni har det bra nu mina änglar.

2007-04-10 @ 16:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback