Hello Sweden

Forra veckans standrad kommentar fran en gast var: "I hope so.". Den har veckans kommentar ar: "So far so good".

Idag var jag vid South End med en dam, skulle egentligen ga med Melvin som hade onskat mig. Men sa fick Ewa astmaanfall (Jag vet igen), sa fick jag en annan gast som Johanna skulle ha for hon vuille vara hemma med Ewa. Sa fick min gast ge med busschafforerna. Inte sa kul for honom.  Sa vi bastmde att vi ska ge tillsmammans pa torsdag igen for att jag ar ledig imogon.

Shoppade idag en t-shirt och en vaska. Men jag spara min energi till Ewa ich jag as sjalva. Har hittad den perfekta studentklanningen, for 1200 kr. Jag vet binte hur jag ska gora.

Maste slutam slut med pengar pa kortet. Puss puss och kram! 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Miss u clara! Men bra att du har det bra :P Här in sweden händer det inte allt för mkt, skola o det snöa igår! :/ Efter det vackra vädret vi haft så länge är det ju banne mig klart att det ska komma snö o förstöra allt! :P Have fun!! Puss

2007-04-10 @ 21:04:22
Postat av: Sandra

Stackars lilla Ewa, hoppas allt går bra! Studentmössorna har kommit. Puss

2007-04-12 @ 15:26:02
Postat av: ulla

Oj,oj oj ingen studentklänning för så mycket pengar, tänk på att ni ska ha pengar kvar till taxi.
Eller ska ni pröva bussen på hemvägen?
Gå till Portobello Road och handla där. Jag tror det är lördagar som är bäst.
Se London ordentligt och kom sedan hem.
Ulla

2007-04-13 @ 12:48:13
Postat av: Sandra

Jodå jag klarar mig. Han är på kryssning nu med jobbet. ;) Allt är bra här, hoppas du och Ewa får det trevligt de sista dagarna ni ska vara kvar. Allt bra med er? Många kramar

2007-04-14 @ 12:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback