Igen

Vad duktig jag ar tt uppdatera. Sa min dag. Borjade kvart i atta imorse med morgonmote. Sedan tog jag och Ewa upp var gast som vi ska ha tillsammans hela veckan. Som Ewa sa veckan ar raddad.

Det roliga var att dte ar tva gaster med samma namn har och sjalvklart fick vi en av dem och Ewa och jag gick oc presenterade oss for fel gast. Pinsamt...

Och en inte lika rolig sak. Imorgo ska Ewa, Bella och Jojo pa utflykt. Men inte jag, jag ska stanna hemma och ta hand om de som stannar hemma. Iofs skulle vi bara till nan pir mendet ar sa surt. For ikvall ar det bara jag som jobbar och Bellam Ewa och jojo ar ledia och sedan sa ska de alla pa utflykt and jag far sstanna hemma. Unfair!

Nagot mer att beratta? Hum. Vi umgas mest med varandra nar vi ar har for de flesta umgasmed de, de kom med. Men vi ar ganska mycket med Maria som kom ensam. Sedan umgas vi ju med alla gaster med. Hr vart och matat alla fiskarna i dammen idag. De fock massor med vitt brod, som alla andra med har ater.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Stackare, får du vara själv? Du klarar dig fint, du är stark! =) Hur är det med rummen? Hur bor ni nu då? Puss o Kram

2007-04-02 @ 21:47:07
Postat av: Kina

Glad påsk Clara:)

2007-04-06 @ 18:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback