Kvällen som kommer...

... Ska blui underbar fr jag och Ewa ska på Mamma MIa. Vi åkte tunnelbanan går och såg att Dirty dancing gick som musikla och bestämde oss för att den ska vi se. Men då fanns sjuälvklart inga biljetter kvar så vi satt och tvekade mellen Mamma Mia och Sound of Music. Jag ringde min kära mor och frågade vad hon tyckte som frågade sin syster vad hon tyckte, Helena tyckte Mamma Mia och mamma tyckte Sound of Music. Tack för hjälpen.

Efter en stunde bestämde vi oss för att ta Mamma Mia det är ju trots allt Abba.

Gårdagen spenderades på Oxford street med att shoppa och alta oss för att bkli nedsprungna av massor av människor- Jag hittade studentklänningen och for tillbaka till Oxford street idag och köpte den. Vi kunde inte vara kvar på oxford streret för både Ewa ch jag höll på att avlida av vår skoskav som vi fick av våra nya fina inköpte Converse skor.

Så idag har vi vart på oxford street en stund och handlat lite presenter till nära och kära därhemma. Jag kan ju söga att jag har mer presenter än kläder i min resväska. Men det kan ju oxå bero på att jag typ har klämt ner alla min kläder  handbagaget för att inte få s brutlat mycket övervikt på vägen hem.

Så imorgon är det dags för hemresa. Jag längter hem men det ska oxå bli tråkigt att åka hem. Men jag bara längtar efter en stor kram av mamma och pappa. Oxå att träffa Georg när jag kommer hem ska bli trevligt. Men vi ses väldigt snart.

Puss och kram people!

Kommentarer
Postat av: Jessica

We miss u clara! Va kul att du haft det bra!! Ses snart!

2007-04-17 @ 19:34:26
Postat av: Sandra

Jaa nu ses vi snart!! =)

2007-04-18 @ 10:37:05
Postat av: hanna

ÅH! va tyckte du om mamma mia?! så sjukt avundsjuk p¨allt du vart med om på din resa!!

2007-04-20 @ 15:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback