Kvällen som var...

... Var underbarare än vad jag trodde att den skulle bli. Mamma mia var sjukt bra skulle kunan suttit kvar och sett den en gång till. Jag är helt klart kär i Abba igen från att fått höra tjat om ABBA och roxette i två veckor och inte fattat varför. ABBA är ju bara bäst, eller snarare Björn och Benny.

Glada i hågen som vi var igår kväll att gå på Mamma mia drog jag och Ewa iväg till Pcadilly circus och gick fel typ tio gånger innan vi hittade vår teater eftersom det visade sig att jag inte är en såden skicklig kartläsare när jag går över gtor då bilarna kommer från fel håll. Annars är jag ju helt fenomenel på det. ;)

Vi käkade på en resturang där vi blev kallade prinsessor och Ewa pratade svenska med kyparen och vi fick gratis dricka. Så vi gav massor med dricks och så ville de ha våra telefonnummer. ;)

När mamma miavar slut beslutade vi oss för att a en taxi hem eftersom vi inte ville bli rånade eller mördade på tunnelbanan. Ewa vinkade lite käckt a la Sex and the city på en taxi. Och vi fick ju tag i en men kanske efter en kvart. Haha.

Sedan kte vi hem och sov och drömde drömmar om att sitt på planet hem till Sverige och träffa våra kära föräldrar. Sitter oh väntar på att Ewa ska bajsa färdigt så vi kan ringa efter taxi.

Puss och kram people!

Kommentarer
Postat av: Sandra

haha. ni är underbara!

2007-04-19 @ 21:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback