Lediga

Nu är jag och Ewa äntligen lediga i LOndon och vi orkar inte göra ett dugg. Idag har vi vart i shoppingcentret som ligger ca 200 m från kyrkan. Köpte Converse skor, ett linne och ett halsband. Sedan var vi trötta och gick och handlade picknic. Så vi ghade det här i perken brevid och solade i det jätte varma vädret.

Kul att alla tror att england är regningt och de tre veckor vi har vart här har det vart strålande slosken hela tiden utom en dag då det blåste lite och var mulet på förmiddagen.

Så vi kom fram till kyrkan utan problem. Tur att Shaan och Ravi visade oss hur man skulle göra och säga när man köpte biljetterna sedan förklarade vart vi skulle byta och vart vi skulle av ch tog tub:en med oss typ halva vägen. Underbara pojkar.

Det var sjukt sorgligt att säga hej då till alla gäster på Lodge:n, värst var det att säga hej då till Melvin, Trevor och "fuckin´" Jackie. Men allra värst till Melvin tror jag. Men Ewa och jag bestämmde oss för att jag skulle gifta mig med Melvinn och Ewa med hans 25-åriga bror så det borde inte vara en alför lång saknad. :D

Imorgon ska jag och Ewa ta tag i oss själv och turista lite. Vi ska till Oxford street och shoppa. Sedan tänkte vi åka antingen till LOndon dungeons eller Madame Tussues(?) men vi vill olika så det blir nog inget av det.

Har insett att jag glömde att höra av mig både till Georg och till Sandra på deras födelsedagar. Kan ju säga att jag var alldeles för inne i jobbet då. Jag ber tusen gånger om ursäkt.

Sandra är du ledig på fredag för en G5-date?

Puss och kram people!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Självklart är jag ledig för en G5 dejt! Alltid! ;) Det blir projekt för fulla muggar då. Kom hem nu my people! Love you

2007-04-16 @ 15:38:14
Postat av: hanna

guud vad avundsjuk jag är på dej! passa på att njuta riktigt ordentligt de sista dagarna nu! för här hemma händer dte inte särskillt mkt:P (ja klara teorin!) ha det super nu! PUss

2007-04-16 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback