Första dagen

Första dagen på jobbet idag. Spännande, me det kommer bli fett jobbigt att lära sig alla rutiner.

På fredag blir det kräftskiva med OP och kanske Clare, Danielle och Twee. Våra praktik kompisar från London som skulle komma till Sverige. Hoppas så många som möjligt kan komma alla har inte hört av sig än men det finns hopp för framtiden. :P Måste börja städa imorgon, hemmet ser ut som ett slagfält, gräsmattan är ej klippt och mitt rum är fyllt med flyttkartonger.

Måste handla lite fina kräfthattar och sådant ju oxå.

Sitter och smaskar glass och sörplar the för min hals känns som jag vet inte vad...

Just det i helgen bar det av till Göteborg med Sandra. Underbart trevlig helg, sjukt god mat på texas longhorn som vanligt och lisebarg var oxå sjukt kul som vanligt. Åkte balder tre gånger och kanonen tre. Men den bästa är ju jukebox, man får åka raggarbil och lyssna på raggarmusik. Eller som georg sa om jukebox. Clara kommer du ihåg när vi var på power meet på liseberg? Så jävla skön unge. Hann även med lite shopping. The och kaffe stod högt på min och sandras lista. :P

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

Så jävla pepp inför fredag =)

2007-08-20 @ 22:32:36
Postat av: hanna

ska lära mig att komentera regelbundet:
Hej!
du kommer snabbt komma in i rutinerna på det nya jobbet, för du är sån helt enkelt, dte är klart att det är svårt i nån veckan men hur kul skulle livet va om man redan kunde allting. Låter som ni haft kul i Gbg och george slår alla ungar i söthet det har jag sagt från början.
Kämpa på och ha det Bäst! LOVE

2007-08-21 @ 03:16:29
Postat av: Madeleine

Ta det lungt med alkholen på fredag vi vet båda hur onykter du kan bli

2007-08-21 @ 14:22:44
Postat av: ulla

Clara! Är du inte trött på att använda ordet sjukt. Jag trodde att du fick nog av sjukdomar på arbetet. Kan du inte gå över till "fett" eller varför inte "mycket". Hoppas att ni får en mycket trevlig inte sjuk fest.

2007-08-22 @ 21:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback