Ledig

Så inleder Clara Dahlin sin sista lediga vecka i år. :p Ska bli skönt att vara lite ledig. Lite semester bli det med. På fredag bär det av till Göteborg med Sandra. Ska bli underbart, hoppas att det blir bra väder bara. Liseberg ska självklarty averkas och sedan så är det kulturvecka med så vi kanske borde gå på en kultur kväll och dricka lite rödvin. :p

Var även på en pytte mini semester i lördags, när jag slutade jobba klockan fyra tog jag tåget till sthlm för Stockholms cruising och sedan var jag tillbaka till klockan ett dagen efter för att jobba igen. Tufft att jobba igår...

Cruisingen var skit kul så länge Madde orkade vara med, haha. Så jävla kul när jag gick in i en kiosk och frågade om de hade korv. Vadå för korv? Sådan som man äter med bröd och ketchup. Nej men vi har bananer. Vad bra då tar jag det.

Så det blev bananer och chips istället för korv med bröd. Jag kan ju tillägga att nu vet jag hur uppspydd banan ser ut och det var inte jag som åt den... SEdan fick jag skoskav och tog av mig skorna och klev självklart på en gladbit. Som tur var så släpade Madde hem en polisaspirant som just nu läste om ur man gjorder sånt i skolan... Jag visste inte att man läste om hur man plockade ur glasbitar ur fötterna på folk på polishögskolan...

Det enda jag ångrar med hela kvällen var att jag lät Madde dricka så mycket och att vi intye åkte med Nacka cruisers så jävla fräscht innehåll i bilen. Haha.


Ikväll är det dags att ta adjö till Hanna, ska på kräftskriva dit. Så jävla ledsen för detta. Jag gillar ju inte kräftor. Nej skämt åsido det kommer bli så jävla tomt utan Hanna här. Men ett år går så jävla fort, jag tänkte i början av trean att jag orkar inte gå i skolan ända till juni och det är ganska precis ett år sedan och fan allt gick så fort.

Så nu ska det bli ett spännande år med flytt nytt jobb och massa annat. Och även om Hanna inte får vara med och uppleva det så kommer hon uppleva massor av andra saker så hon kommer inte längta hem! Det kommer gå as bra. Men det kommer bli lite tomt.

Ja men nu ska jag börjar rensa mitt skrivbord igen måste täda lite till flytten.

Ha det bra så länge!!!!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag kommer inte ihåg att det var någon som spyde banan

2007-08-16 @ 20:49:39
Postat av: Clara

Konstigt!!!

2007-08-19 @ 22:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback