Shoppat

Idag har jag shoppat till min lilla katt, två sjukt söta matskålar den till maten i metall och den till vatttnet med porslin. Sedan köpte jag en "cat någonting" som Jessica hade som jg var tvungen att köpa ska tydligen göra katten galen. Det är kattmynta i. Sedan köpte jag även tre möss och en boll med en pingla, ska det handlas så ska det. Jag har även börjat fundera på namn till katten, ett starkt alternativ just nu är Roland eftersom min andtra katt heter Ragnar. Roland och Ragnar låter najs ju. Eller kanske Eda om det är en flicka. Eller ska han heta Lasse-Kongo? Lite reaktioner tack!

Planerar att ha en kräftis för klassen ska bli underbart kul om alla kunde komma. :P

Imorgon ska min mamma på en av pappas gamla kompisars begaravning. Och det är då man blir lite sorgsen att man har en sjuk pappa så att han inte ens kan gå på sina gamla kompisars begravningar för att han inte skulle varken klara av det eller orka med det. Ibland är livet tufft.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vet nog alla vad det var för "mus" leksak

2007-08-07 @ 19:17:04
Postat av: Ewa

Kärlek..

2007-08-08 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback