I'm a sucker for happy endings, thanks for the lemonade

Hittade en underbar låt på min dator. En sådan dålig som är inlagd på datorn innan man köper den. but I love it.

Snart är det dags för den underbara högtiden jul. Jag har knappt börjat handla ulklappar än men jag är inte stressad än. Konstigt nog annars brukar jag vara klar nu. Men det är nog för att tiden går s fort jag hiner lixom inte inse att det är jul snart. jag pratademed Jessica i helgen och då konstaterade vi att det var ett halvår sedan balen. Shit vad tiden rinneer iväg.

Vad underbart det var att höra Jessicas röst, jag har inte talat med henne sedan hon var hemma och hälsade på för typ två månader sedan. och hanna har jag inte pratat med sedan den 14 agusti. Men jag tänker på henne desto mer med. Jag får nog ta och ringa henne och önska henne god jul. :P

Att förbereda för jul i en egen lägenhet var ju både roligare och jobbigare än vad jag trodde. hemma gjorde mamma allt jobbigt som att torka golv och stryka gardiner. å gjorde jag allt det roliga som att äta upp julgodiset. haha. Men jag ska baka, laga och städa. Senare bara. Jag har värsta planen men jag har ingen aning när jag ska hinna.

Jag ska koka knäck, ischoklad och två sorters tryffel.Sedan ska jag göra skinka, köttbullar och jansson. och så ska jag även baka peppakakor och lussekatter. et slutar väl med om att jag får slänga det som vanligt då jag inte är ett stort fan av att äta ensam. Men jag tänkte kanske bjuda hit några att äta med mig. haha.

Så kommer Jessica hem natten till annandagen, ska bli underbat att träffa henne. och fira in det nya året med henne. :P

Men ha det underbart min vänner och alla andra med för den delen, nu måste jag ta en dusch för jag måste strax gå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: hanna

du ar sa ambitios clara! jag ar sa stolt! nasta ar blir det en dundrande jul i frasta, och har du fortfarande kvar lagenheten om ett ar ar jag lungt forsta julstoks-hjalparen dar! stada, baka, laga mat. Ata kan jag oxa gora;)
KRAM!

2007-12-08 @ 17:17:56
Postat av: Jessica

Det var underbart att höra din röst med Clara :) Bara 17 dagar kvar nu! Love.

2007-12-08 @ 21:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback