Joy to the world :D

Jag gjorde just ett test på Facebook och fick veta att min mentala ålder är 55 år, betvivlar starkt om det stämmer. Antagligen blev den bara det för att jag fyllde i at jag hellre lyssnade på The Beatles än Rn'B men det kan väl inte jag hjälpa att The Beatles är sååååå mycket bättre än alla de där vad de nu heter.

Fick även idag veta att mitt vik på HIA har blivit förlängt till 31/8. Sjukt skönt att inte behöva oroa sig för inkomst och lägnheten på åtta månader. Bara jag inte gör någon jätte tabbe och får sparken, men jag ska nog försöka undvika det...

Min katt har fått spunk, han kloar bara på allting, nyss hängde han tag i mitt lår för kung och fosterland, jag ska nog ta fram nagelfilen till honom.

Ha det underbart!

Kommentarer
Postat av: Ewa

Grattis till det förlängde viket och tack för julkortet =)

2007-12-19 @ 17:04:32
Postat av: Anonym

Grattis till förlägningen

2007-12-19 @ 20:37:32
Postat av: Lisa

fan, va bra att du fick förlängning (hur stavas det =)lite osäker...=) snart kommer vi o hälsar på o kollar så att du kan laga fisk..=) tror jag kommer ihåg pallarna...=) Puss o kram

2007-12-20 @ 11:06:51
Postat av: Jessica

Skönt att du fått förlängt så länge! :D hehe,,,min mentala ålder blev 22 men ja...beatles rockes dude!! :p

2007-12-21 @ 06:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback