Laddad

Så var det nyårsafton imorgon. Jag känner mig riktigt laddad, det enda jag inte känner mig laddad för är allt raketsmällande. Att bo på landet har sina fördelar har jag insett. Ända sedan de började sälja raketer så har det smällt här i stan. Säga vad man vill men nu är jag trött på raketerna!

Så vad händer imorgon då? Ja först jobbar jag, ingen överraskning där inte. :P Sedan kommer Madde på dagen med en buss från Ärla. Så är vi sambos igen. Så när jag kommer hem ska jag VILA, annars orkar jag inte till tolv. Sedan kommer Sandra och vi ska ta några drinkar vi tre tillsammans innan vi drar till Skogstorp.

För det är i Skogstorp allt händer imorgon. Haha. Nej men det är trevligt med en fest med lite middag och lite dresscode, det är så nyårsafton ska vara. Så på nyårsdagen är är jag ledig så det ska nog allt bli riktigt röj. :P Jag hoppas på att få vara ledig sex dagar i rad efter nyår, om min semester blir beviljade så blir det så. Hoppas hoppas!

Just nu sitter jag på jobbet och har det mest klart allt som ska göras mer är att plocka uandan kvällsfikat, ändå har det vart en hektiskt kväll. Men lungnet har lagt sig (hoppas jag inte säger för mycket nu).

Men nu ska man väl göra lite nytta. 

Gott nytt år Sverige och Hanna!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

gott nytt år clara!
ta mkt bilder!
luv

2007-12-31 @ 05:13:00
Postat av: Clara

Vi ska ha det så kul!!!!!

2007-12-31 @ 10:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback