You tell me that you need me

Sliten, det är ordet som stämmer bäst in på mig nu. Igår jobbade jag kväll, det var väl inte jobbigare än vanligt men man blir ju trött. Sedan när jag gick hem ringde Tessan och frågade om jag ville komma till Dannes och spela biljard så jag spelade lite och tog några drinkar. Så blev det sent så klart. men väldigt roligt hade jag. Ibland var jag jäklit bra på biljard och ibland jäkligt dålig. Sedan gick jag upp åtta imorse för att åka till Lisa och sedan åka till malmköping för julmarknad.Sedan direkt till jobbet för vad som såg ut att vara en jäkligt lugn och skön kväll. Men icke.

Så nu ska jag snart sova. Imorgon jobbar jag dag och på måndag jobbar jag dag igen och tar ett tåg till Flen ¨på eftermiddagen för ett möte. Det är så jäkla mycket möten nu, alla ska hinna med allt innan jul.

Vad har mer hänt i mitt liv? Inte mycket. Jag bara njuter av att jag hr ett jobb och en lägenhet och underbara vänner. Just det ag träffade Ewa idag när jag var i Malmköping. Gissa vart? Jo det var ju på tempo jag var tvungen att löpa en matlåda eftersom att jag gick till Dannes istället för att laga mat igår kväll.

Men jag måste säga att biljard med roliga vänner är extremt underskattat. :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kostar att ligga på top

2007-12-10 @ 20:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback