Dagen som så...

Som sagt Ewa dagens ämne i blogg är givet. Jag klarade matteprovet. Jag klarade matteprovet! JAG KLRADE MATTE PROVET! Ich bin proud. Ewa och Clara bästa på 15 poäng. Okej vi var bästa om man jämför med, eh ja, oss två...

Sandra jag tycker inte så synd om dig. :D särskilt inte när du har en vän som mig som kan muntra upp dig. så kul var inte det med smörgåsen det stod faktiskt i matteboken. Men jag vet inte om det är så för att smöret väger mer... än är jag inte som Gunnar. Har insett att han har samma tvångstanar om matte som jag har om regelbundenhet.

Men det ska jag inte avhandla här. flera kamrater läser ju psykiatri....

Just det glömde nästan. Var så duktig att jagh gick sta och tränade idag. skivstång på friskis och svettis inte alls lika bra som kia ora, men det får väl duga.

Just det glömde det med. morfar coh mormor har köpt en röv 4:a, hoppas menade rav 4:a...

Kommentarer
Postat av: Ewa :)

För vi är så jävla bra !!

2007-01-30 @ 21:37:54
Postat av: Anonym

okej, jag erkänner: Jag är sämst! ;)

2007-01-31 @ 17:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback