Fundering

Att ett så litet ord kan sätta griller i huvudet på en. Vi kom inte på vad hylal hette på engelska och sedan går man bara och funderar och funderar och hjärnan segar. Shelf heter det by the way.

Sitter här och flyr släkten lite, hälften av dem sitter där nere och snackar. För gamla för mig. ;)


Ska på rolling imorgon, ser faktiskt fram emot det. Det är nog första gången sedan jag fyllde 18 jag längtar efter rolling. Det är ju enupplevelse i sig att se Jessica full Men tur är att man inte kommer åt fönstrena så bra så du kan inte hoppa eller slå sönder flicka lilla. ;)


Oscar har äntligen Erika hemma jag är så glad för hans skull så som han har våndats. Men nu är det lungt för honom, jag glömemr aldrig när han kom kvällen när han hade åkt. Va förstörd han var... Lillen...



Some days I feel broke inside
But I won't admit
Sometimes I just wanna hide
'Cause it's you I miss



Kommentarer
Postat av: Vännen

Du är underbar!!

2007-01-05 @ 22:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback