Jag är en deeelifin

Dagen bästa är min och Ewas sång om vår semester Jag är en deeelfin och Ewa är en val. :D Men min mamma sa att dit vi ville var partyställe men om min mamma säger det kan man iundra hur party det är...

Idag hade vi gympa jag måste nogg säga att det är det tråkigaste i världen just nu. men det är ju inte helt fel om någon dör på lektionen...

 Var på cabare' på hammargärdet med hanna ikväll. bestämmde oss för att våldgästa Jessica efter och käka popcorn. var trevligt. vio pratade mest om london ist för att titta på idrottsgalan. :D

Imorgon blir det vuxennämden för hela slanten. 8.30 till 16.00 hur ska jag orka?

Ska ta en promenad med oliver nu sedan ska jag krypa till kojs. Hoppas att jag inte drömmer att jag dejtar mördare inatt... sjuk dröm jag hade, helt chockad fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback