Lalala

Dagen går ut på att packa åt min lilla syster till hennes nya hem. Hon ringer ständigt och kommer på nya saker som on skulle kunna behöva när hon bor där, tydligen behöver hon mat. Vet inte riktigt vad hon ska ha det till.

  

Och om diskussionen så kan jag säga till dig vännen att: Vi tjejer borde uppmuntra Sveriges värnpliktiga och hålla dem glada. Och snusk är kul. :D

  

Sitter och fundrar på när man ska börja ta tag i matten borde bli imorgon men imorgon ska jag jobba kväll så jag ska sova så länge jag bara kan så jag vet inte hur detta ska bli.

 

På lördag blir det utgång med Jessica och hennes vänner, Jessicas första gång på krogen. Ska bli intressant, undrar hur full hon tänker bli… Förfest hos Jonas och sedan vidare till Rolling, vart ska annars en förstagångare gå. :D

  

Ska kanske fortsätta packa nu åt min kära syster ska bara kolla om det hänt något nytt först.


Kommentarer
Postat av: Vännen =)

Haha, okej, men lite läskigt att han vill till afganistan sen o så!
Hallå, kan du reagera på något annat än att han ska göra lumpen?
Titta sånna saker han skrev till mej =)
Dock har jag itne hört någe mer av han, kanske redan har blivit playad =)

2007-01-03 @ 17:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback