Måste skryta lite...

...om mitt mycket braiga liv just nu.

Igår klrade jag att göra färigt omvårdnaden om palliativ vård och idag skrev jag färdigt nationella i sevnska som egentligan var klart med så hängde sig datorn och clara var tvungen att göra om. det förra var bättre, men jag valde ett favorit ämne idag. Rockabiily, min myckat braiga bok om roockabilly var en bra källa. tack, madde. :D
 
Just det, och så gick det bra på prov nationella i eng B idag med.

Det som inte var lika kul var tanddoktorn trodde hon skulel slita ut mina tänder på mig. jag vill aldrig få hål. måste borsta borsta borsta. och man får inte glömma tråden heller, särsilt inte på de bakre tänderna.

jag och jessica bokade frisör idag till balen. mycket löshår till clara bara. till jessica med om hon vill för den delen men jag ska i alal fall ha massor med hår... men kan jag åka rosa cadillac till min röda klänning. nope, det får bli häst och vagn.

krig i klassen men jag orkar faktiskt inte bry mig. jag har nog med krig i mitt huvud ändå.  på tal om krig så mssar jag ju vuxennämden på torsdag. fattar inte ens varför jag ska dit. ska nog ringa bettan och höra....

kanske ska avsluta med något käckt. men inget dyker upp i mitt huvud. jag är lika käck och snabbtänkt som vanligt....

Kommentarer
Postat av: Sandra =)

Alltid lika käck! Roligast idag ju. ;)

2007-01-30 @ 15:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback