Mycket snurrar ännu

Hade mycket trevligt idag på svenskan till och med Katriina skrattade så hon grät till slut. Och ingen av oss vet varför vi skrattade. Jag och Ewa skrev iaf ett litet gulligt brev till Katriina så vi får jobba hemma imorgon. Var kul att få tillbaka massor med papper idag. Men Ewas från flugornas herre vad bäst. Hur blir man om man är på en öde ö. 

Fick tillabaka en flaska från Jonas idag. Jessica måste nallat för så mycket som det fattades i den drackj inte jag. Eller gjorde jag det. ;)

Ikväll blir det Göta kanal med mor och far. Mamma ringde och frågade om jag ville gå på bio eller städa hemma ikväll. Svårt val.

Imorgon ska jag luncha med Ewa. Bjöd hennes vän. :D Just det ska ta med pengar till henne för ett utdrag ur brottsregisteret. Jag kanske inte borde skicka efter det. :S Ägg till Ullis med, har fått en ny kund. Haha, blev lite förvånd men då fick vi godkänt då.

Missar Prissis ikväll och Cityakuten. Men man får väl spela in jag klarar inte att missa Prissis igen, missade förra veckan och då dog ju deras pappa ju. Att man kan vara så fäst vid TV:n som jag det kan nog ingen fatta.

Dagen mening var att Jag vill bli kär. Och du och jag Ewa vi ska nog ta och bli det men inte i varandra helst. Jessica ska också blir kär  så slipper Sandra toffla själv. För det kommer bli 20 ggr värre när hon kommer hem. :D Time för G5 aktivitet snart. Vi måste ju fixa projektet och äta malköpningspizza och vitlökssås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback