Rullar på

Det känns som allt börjar lugna ner sig nu, har en date till bale och en klänning. Bra jobbat, Clara! Detv blev för överigt inte klänningen jag tänkt mig. Dög tydligen inte. ;) Synd bara att har skitit sig med håret nu istället.

Har pluggat idag, eloge till mig. Jag kanske ska göra en hyllig för mig själv, Ewa...

Var på 50-års kalas igår. Var as najs mat och musik. Loved loved loved it. De var trevliga i bandet med, en var kanske lite för trevlig.

Ska ta en durre nu coh sedan är det dax för kyrkan. Vilket underbart barnbarn jag är. Mormor kommer älska mig om hon inte gjorde det innan.

Bästa citatet idag: "Det var en kvinna där som bara hade ett skelett, och bara en gadd." Älskar min kära far...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback