We gotta

We gotta go go go to the power meet. Nu har längtan satt in igen. Kan inte bärga mig, bara sex månader kvar. :(  Var även inne och tittade på Live and Jive i februari på Amazon i Flen ska man gå? Live and Jive är ju även helgen för power meet i år. Hoppas man kan få ledigt två heger i rad...


Vi hade en diskussin i skolan om man kunde dumpa vänner. Mitt självklara svar var nej det kan man aldig. Men fel fel fel. Jag har blivit dumpad och jag sörjer faktiskt. Jag har inte ens vart elak då skulle jag kunna förstå.


Och till min lilla vän som hade snuksproblem så kan jag berätta på msn hur jag menar för jag har e mycket tydlig tanke bakom det jag skrev bara att jag kortade ner det.

Lördag Jessica längtar, hon brjar bli lite nervös tror jag!? ;)

Jobbade ikväll. Mycket bra kan behöva lite cash till London...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback