Fredagen den 13:e

Ja dagen då man ska ha otur. Jag kan summera den lite dagen är ju inte slut än och den stora olyckan har ju inte inträffat så det kommer väl... Har jiobbar och det blev i alla fall fem gals krossade varav ett en arg dam tröck sönder med handen. Hon hade dock tur och inte skar sig i handen, men på näsan...

Och mest otur av alla hade väl Sanna på jobbat som skrapade sina lotter som hon fick och vann en TV för 15 000, hon hade dock ännu mer tur för hon såg inte att det var vinst och skulle slänga dem. Haha.

Och just det Ulla jag ska hälsa till dig från Bea som jag har jobbat så bra med imorse.. :D

Så imorgon blir det krogen då, förferre hos Oscar och Erica, men frågan är vad man ska köpa till Erica som har födelsedag...

Puss och kram people

Kommentarer
Postat av: ulla

Hej
Så kul det är att få hälsningar på din blogg. Jag tackar. Lär Bea lite om att prioritera (alltså skolan först och sedan resten). Bea är bra på att ta på sig för mycket. Jag träffade Sandra när jag köpte limpa, försökte få en stor påse av henne, men det gick inte. De har bara fjuttpåsar. Hade köpt en stor födelsedagspresent till mannen och då går det inte att komma hem med en Claes Olsson-påse Han hade blivit misstänktsam. Nu blev det en påse från damklädesaffär istället. Han fattade inga misstankar. De är rätt lättlurade den där halvan av befolkningen.

2007-07-14 @ 10:08:50
Postat av: Lisa

Äntligen en bild....nog för jag vet hur du ser ut...men i alla falll...=) Puss&Kram

2007-07-15 @ 11:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback