Grattis

Grattis Ulla som är dagens namnsdagsbarn. Hurra hurra hurra!



Så sitter man och minns lite gamla power meet minnen såhär dagarna inför. Kan säga att jag saknar den gamla goda tiden.  Både under power meet och annars med. Allt var annorlunda, vi var fortfarande barn. Som när Madde spring över hela campingen med kjolen insoppad i trosorna och inte förstod varför folk busvisslade. Haha.


Träffade Maja idag, så kul att se henne. Har saknat alla som bodde där så oerhört mycket, men alla mår bra nu och det är jag så glad för. Önskar att jag bara vågade ringa och säga fötlår men min dumma stolthet förbjuder mig. Jag ska ringa när jag är redo och jag ska säga att jag är så glad att det går bra för dig! Och att jag saknade dig sjukt mycket runt balen och studenten, vi skulle dela de minnena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback