Lördagen

Such a night som Elvis skulle sjungit om han var med. Lördagen var alltså dagen D: Hannas avskedsfest och vad vi grejade och donade lagade mat i flera timmar och stöädade och möblerade, sedan var det bara att åka fort som fan hem och duscha och sminka sig. Till kvällens ära hade det inhandlats ett paljettlinne och matchande ögonskugga. ;)

Festen inleddes med middag, allsång och presentutdelning. Jag och Jessica höll tal till Hannas ära och jag blev i alla fall rörd. Haha. Sedan började massor av andra människor anlända och alla flyllde glatt sina glas med diverse drycker så relativ sent så blev det ringdans runt flaggstången eftersom vi inte hade dansat på midsommarafton. Jag dansade även bugg med Martin som var väldigt duktig, tyvärr var inte jag lika dansant.

Vår umbrella-dans var oxå väldigt trevlig, mycket stolt uppfinnare av umberlla dansen, tröttnade på tt dansa till den efter typ 14:e gången, så då var vi tvungna att förnya. Musiken blev lite enformig efter att ha hört samma lite typ 14 gångar men då kunde man dem ju i alla fall.

Sjukt trevlig fest i alla fall, trevligt sällskap, god mat och blöt i flera bemärkelser. Sedan när vi skulle krypa till kojs vid 4,30 när de sista gästerna lämnat oss till min besvikelse så försavann bara Hanna. Jag funderade varför på morgonen och frågade Hanna och fick svaret att jag hade envisats med att dela täcke med henne och samtidigt hickat henne rakt i örat. Haha.

Bilder finns att titta på på:
nylundish.bildagboken.se

Ja vad kan jag mer säga? Hanna jag kommer at sakna dig som tusan och vad ska jag göra utan dig? Att vara utan dig är som en svensk sommar utan regn, ingenting stämmer. Okej dålig liknelse men jag ville vara lite drastisk.

På onsdag bär alla vägar mot IKEA, ska införhandla ett virinskåp, lådor och lite andra prylar.

På återseende amigos!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag och Robert ska också till IKEA i morgon eller på onsdag. Kanske ses där. ;)

2007-07-30 @ 17:14:53
Postat av: hanna

vilket fint inlägg:)
älskar dej.

2007-08-01 @ 17:13:44
Postat av: Jessica

Sjukt trevlig avskedsfest för hanna! Och jag kan bara hålla med...vi kommer sakna dig fett mkt! Men ko-gänget lever kvar <3

2007-08-06 @ 21:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback