Stort liv

Sitter och lökar vid datorn i väntan på att min mormor och morfar ska komma hem. Jag Ska dit och försöka hiotta ett köksbord, de har tydligen ett rätt fint. Jag tror att jag vill ha ett vitt köksbord (med blå- och vit rutig duk på och en bukett med blåa blommor). Haha.

Jag och Bea funderar på att åka till Ullared och shoppa lite, jag har insett att jag behöver mycket grejor när jag ska flytta. Typ micro, ammsuagre och elvisp för att bara nämna några saker. En pajform har jag insett att jag behöpver man kan ju inte flytta utan en pajform. Jag har ju dock ända till första oktober att fixa grejor. Titta på mitt schema igår och jag är ledig den första oktober, och sedan jobbar jag tre dagar sedan har jag tre dagar att få ordning på alla grejor efter det...

På lördag ska Hanna ha sin avskedsfest och det är bara att inse att hon åker om tre veckor och ska vara borta i ett år, frågan är hur man ska klara sig. Vi tre i kogänget vi har haft våra perider då vi inte umgåtts men det är bara att inse att de är två av mina bästa vänner. Det ska i alla fall bli sjukt kul med fest på lördag och vi ska festa som fan!

Just det har något trevligt att berätta. Eftersom att jag inte är någon frilusftsmänniska kan jag chocka alla med att igår då åkte jag alldeles frivilligt till skogen och plockade blåbär. Jag tröttnade iofs efter en timme och tog och åkte hem men då hade jag imponerade 1,5 liter med mig hem.  Frös in det så jag kan göra smaskiga blåbärs pajer i höst...

ja nu måste jag gå ut från internet för att jag ska ringa min mormor och se om de kommit hem och som ni vet så bor jag inte centralt så jag måste sluta med inernat för att kunna ringa i telefonen. Det kommer det bli ändring på i stan i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ko-gänger will never die :) Vi är så trygga med varandra att vi för alltid komemr va vänner! <3

2007-07-26 @ 22:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback