Konfirmand assistent

Så är det jobbet snart slut och dags att ge sig ut på nya äventyr. Om man kan kalla trumslagargården ett äventyr. :D

Men just nu är jag inte så inne att tänka på jobbet, jag tänker bara på midsommar och vad vi ska göra. Vad ska vi gö??? Sedan uppfylls mina tankar med av att jag måste byta bort min pass power meet helgen om någon vill byta med mig.

Får små gulliga flashbacks från power meet hela tiden nu när det börjar närma sig. Som när Madde gick över hela campingen med sin korta kjol instoppad i stringtrosorna och Jacque försökte stoppa henne men Madde sa bara att det var en lång historia om varför kjolen var uppvikt. Kanske inte den delen av kjolen. Haha så underbart kul. 

Ja ska fortsätta leta efter mitt schema för resten av sommaren som jag lyckats lägga bort, har inte den blekaste om var. Förbannade studentstädning!

Puss och kram people 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback