Laddad

För alla er som undrade om Jessicas kommentar till förra inkägget så kan jag berätta en hemlis som Jessica vet om. Jag är världens minst spontana människa jag älskar att planera in i minsta detalj, jag vill bara verka cool och spontan. Lyckas kanske inte så bra.

Jag är så laddad inför imorgon morgondagens schema är planerat in i minsta detalj:

Ca klockan 08,45 ger jag och Jessica oss av till stan i mammas bil för att hämta blommor på Växthuset.
Klockan 09,30 stiger vi in hos frisören och ska bli fina i håret.
Ca 11,30 intar vi medhavd lunch hos Mia.
Ca 12,00-12,30 börjar vi bli sminkade. Jessica först så jag kan måla mina naglar  lugn och ro.
Ca 15,30-16,00 infinner vi oss hos Jonas för att skåla i champange innan hans morfar hämtar oss och tar oss ut till Sundbyholm.
Ca 16,50 ska vi träffa hästmännsikorna som ska ta oss till den alldeles alldeles underbara balen på slottet.
18,00 Välkomstdrink och tal.
Sedan dansar vi och äter gott.
01,00 Ger vi oss av till efterfesten.
Sedan kommer vi ändå inte minnas mer så det är ingen idé att skriva om det. ;)

Väldigt intessant inlägg va? Jag är så upptagen att tänka på balan så att jag till och med satt in fel lin i fel öga imorse. Haha

Puss och kram people


Kommentarer
Postat av: din hemiga vän

tror du kommer vara vakrast på balen

2007-06-02 @ 21:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback