Sommar, sommar, sommar

Med alldeles vanligt svenskt sommar väder, alltså blåsigt och kallt. Men inte kan det stoppa mig, Hanna och Jessica som inte har haft tid att träffas knappt sedan vi började jobba på riktigt. Så handlingskrftiga som jag och Hanna är bestämde vi oss för att åka ut och grilla korv på holmen och ta Jessicas båt. Men våra drömmar jönk som en sten när vi fick veta att Jessicas båt inte alls låg i vattnet och inte skulle göra det än på ett par veckor.

Så nu ska vi ut med min släkts båt, vi äger den så många tillsammans för att alla använder den så lite... Tyvärr så har vi ju ingen motor men det blir nog bra för vi är riktiga hejare på att ro.Ska nog kanske ta på mig mycket varmare kläder bara. Det är ju inte jätte vackert väder, men då får vi oxå lugn och ro eftersom ingen annan vill ge sig ut på sjön i det här vädret.

Så hur flyter sommaren på annars? Jo jag börjar bli något desperat eftersom att jag inte har fått min power meet helg bortbytt än och har insett att jag kanske inte kan byta bort den på grund av nya arbetstidslagen. Som jag mest anser ställer till problem för mig eftersom att jag inte fattar den. Men jag kan berätta att min bryttid är 03,00 och om någon undrar vad en bryttid är jkan jag berätta att jag inte har den blekaste.

Men det är i alla fall bestämt att jag ska gå med Sandra på lördagen på power meet. Ska bli kul. For old times sake liksom. På fredagen vet jag inte om jag ska gå alls, funderar på att kanske hänga med Sandra och Göran om jag får för dem. Men jag jobbar på på fredagen så jag är kanske inte jätte sugen....

Men ha det så bra så länge så ska jag uppdtaera så fort jag orkar.

Puss och kram people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback