Sommarlov

Eller inte. Ska jobba som en galning hela sommaren och när den är slut vad ska jag göra då? Jo, jobba. Det är inte alltid lätt att ta studenten.

Men även om jag jobbar hela härliga sommaren ska den bli så underbar. Jessica: "Sommaren 2007, ska bli den bästa någonsin." Och jag kan bara instämma. Ska bli så jävla najs med sommar med vännerna.

Så var har jag att se fram emot? Midsommar, Live and Jive, Power meet. Sedan har Hanna, Jessica och jag bestämt oss för en roadtrip. Hoppas den bär av mot göteborg och västkusten. Men sedan ska vi bara matcha in en semester i våra scheman. Lättare sagt än gjort.

Sedan är det ju massor med roligt som händer som inte är inplanerat än, som inte ska planeras in heller. Ett patr krogbesök och ett par besök på ön förväntas.

Och Jessica jag vet att smnv inte är natur även om ni tror att ni är så smarta. ;)

Så ha en unerbar sommar alla,och vi ses i höst i skolan. Eller inte.

Puss och kram people

Kommentarer
Postat av: Ewa =)

saknar =)

2007-06-17 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback