Diskussionen

JAG ÄR KLAR!! Vilken börda som har lyfts från min axlar, jag skulle kännt mig tio kilo lättare om jag inte smällt i mig de där chocolate chip cookisen för att jag var så nervös och stressad.

Jag fick hets på mamma idag, jag misstäner att hon fick ta det för att jag inte ville ta ut det på en annan viss person. Men det är inte så kul att komma hem och det är belamrat med disk överallt även fast jag bad mamma imorse att hon skulle det och han sa ja. Så när jag kom hem vara det först bara att plocka i ocu ur diskmaskinen sedan, diska allt annat sedan tvätta ägg och sedan ta reda på Oliver. Jag avr så arg att jag bara skakade.

Men så ringde jag och skällde på mamma som inte brydde sig ett dugg så kändes det lite bättre. (Hennes svar när jag skrek att vi hade äckligt hemma: "Men Clara gå upp och stäng dörren till köket då.") Väldigt pedagigiskt mamma, men då hade jag redan diska och röjt.

Och vad ska Clara göra imoron då? Jo, det är rockabillykväll på Raw. Så där väntar en förväntansfull Clara på alla snygga rockabillykillar (sjuälvklart bra musik med). Haha

Kommentarer
Postat av: Sandra =)

Vem du vara arg på min vän? Love you

2007-03-08 @ 20:32:11
Postat av: Jessica

Imorrn ska vi ha fun :D Hoppas bandet är bra och inga rockabillykopior!! :P Är inte det lite mkt just nu? Bara allmänt? Keep up the good work..puss! <3

2007-03-08 @ 21:02:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback