Gårdagen

Jag som skulel ha så himla roligt hela kvällen. Förfesten var helt okej, jag kände mig ganska trött så jag satt mest och var osocial men alla dansuppvisningar var roliga. Särskilt Jessicas och Johannas Sexy back. Vadå porrdansa... Sedan hjälpte jag Alex och slänga ut och och kände mig som en elak bitch. Men det blev oxå bra tillslut, även om han Jesper blev as sur på mig.

Men till det som förstörde hela kvällen, jag var så jävla glad att Oscar var på Lotus och skulle skynda mig iväg och träfaf honom och halkade. Och gjorde illa mitt knä, väldigt illa. Mamma fick komma och hämta mig, då hade jag typ suttit på Lotus och bölat i en timam för att jag hade så ont.

SDå idag sov jag sedan var jag hos mormor och åt sedan var jag hela eftermiddagen på akuten. Helt i onödan, de kunde inte göra något för mig. Ett uttänjt ledband på grund av våld mot knä löd domen. Så nu får jag hoppa runt på kryckor i ett par dagar. Frågan är hur det ska gå med Skagen....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lilla stackare. så kan det gå. ;)

2007-03-19 @ 15:14:28
Postat av: Alex

Haha ja Oscar skapar alltid bekymmer han! haha! Hej Clara! Hoppas allt är bra med dig! Vad är det du gör i London? verkar jättespännande ju.. volontärjobb? aja hoppas allt är bra med dig iaf! va länge sen vi sågs, skoj jag hittade dig här iaf! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback