husvakt

Jag var så duktig och skrev ett helt inlägg om togan jag och sofia var på i onsdags. Very intresting och läsa om det va? Jag skrev iaf då att jag som inte ens har ro att sitta på toa tyckte att det var jobbigt att slappna av en hel timme. Eller slappna av eller fokusera vad nu yoga är. Jag tror att jag somnade i alla fall.

Nu sitter jag mest och är förbannad över att jag har fri tillgång till internet och då fungerar inte jävla msn för mig. Tur att jag har en ängels tålamod.

Är husvakt, Anders och Carina är på en kryssning med Hojklubben. Evenroad MC heter klubben till och med. Jag var ju tvungen att spana in deras hemsida. Så här sover jag och ifall ni vill våldgästa mig - feel free. Jag vill bara säga att det är larm så ni kan ju ringa innan så jag kan släppa in er. Inte för att jag tror att det blir någon anstormning direkt. ;)

Så imrogon ska man ut på krogen. Jag har inte festat på riktigt på evigheter. Underbart ska det bli i alla fall. Ska dricka lite, dansa mycket och ha massor med roligt.

Georg kom hem ikväll. Åh vad söt han är. Jag frågade vad han ville ha i födelsedagspresent eftersom att jag är i London när han fyller. Och han ville ju ha en radiostyrd ladugård, kan bli intressant att gå in på Hemelys och fråga efter det. Jag tror inte ens att jag tänker besöka den leksaksaffären, här dåliga minnen därifrån. När vi var små och besökte Helena i London så fick vi gå dit och välja en leksak var. Alla tre valde en barbie med hår ända tilol golvet. jag ställde min på hedersplatsen på lampan vid sägen. När jag vaknade på morgenen hade barbiens skor och fötter smält samman. Som sagt dåliga minnen.

Ser fram emot onsdagen då G5 ska ha sin lilla utflyckt till Västerås och shoppa. Jag tänker shoppa mycket. Eller så mycket ekonomin tillåter i alla fall. Behöver some stuff till London juh. :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yeah, London chic. ;)

2007-03-17 @ 19:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback