Jasså

Jaha det känns som det är måndag idag bara för att jag just spenderat två hlvdagar  Kungsör med nya vuxennämden. Very intresting. Jag måste säga tat de här två dagarna har vart späckade med information och... mat. Massor med mat, har hunnit med två 2- rätters och en 3- rätters. Det mesta var gott utom laxglassen och kyklinghalsen.

Helden har var späckad med allt möjligt, var i stan och skulle ut på Raw, men det blev ju som det blev. Raw var inget ställe föt mig iaf så vi drog till rolling där det var skit tråkigt. Så vi åkte hem vid tolv. Dagen efter var jag i Vilsta och utbildadae mig så smått. Var inte med så mkt. Men jag har iaf gått med i ett närverk för "Hållbar social utveckling". Fancy, huh?

Lördag kvällen spenderades hos Jessica med Lovisa och Cissi(?) med att kolla på schlager så klart. Jag kan bara säga att rätt låt vann. Totaly.

Söndagen har ingen aning men det var full fart. Jo kolade på The devil wears Prada. Najs bajs. Och sedan kom mormor och morfar och bjöd på selmor.

Men jag har insett varför jag är politiker det är för att man får så jävla god mat hela tiden. Inte konstigt att bilden av politiker är tjocka gubbar dels för att det är mest gubbar och dels för att maten man får är så god så man bara äter och äter.

Nu ska jag komma på vad jag ska prata om när jag håller mitt nationella tal om moderna tider. Tänkte prata lite om politik, politiker som man är.


Men gud jag har glömt det viktigaste. GRATTIS JESSICA!!! KÖKORT, VUXENPOÄNG!!!!!!!


Det roligaste citatet på länge från Sofia, Miljöpartiet: "Jag känner att jag mår bra när jag dricker vin"


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kanske hamnar i Riksdagen! :) Vilken fullmatad helg.

2007-03-13 @ 16:20:13
Postat av: Ewa =)

HAHAHA ! Clara centerpartisr "Jag mår som bäst med en sprit flaska i handen" :P

2007-03-13 @ 21:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback