Stackars mig

Just nu tycker jag såå himla synd om mig själv och ingen kan klara av mig just nu känns det som. Jag har bestämt mig för att inte följa med till Skagen för mitt knä. Där förlorade jag 1000 kronor. Eller nej jag har inte besämt mig. Jag är för snål... Sedan missade jag vuxenämden idag, där rök 700 kronor till.

Jag ska fan aldrig emr göra illa mig, det är för dyrt att vara sjuk. Jag har just insett att jag börjar bli pank. Börjat nalla på allvar på mina sparpengar. Men jag får väl lägga undan i sommar igen som jag gjorde förra. Det är inte bra att ha inernetbank, alldeles för lätt att bara ta lite då och då. Jag får börja med att "Får ta av konto" och ett "Får INTE ta av konto".

Jag har inte riktigt tid att missa skolan för att åka till Skagen heller. Men det skulle ju vara kul att åka. Åh jag är ju precis psykad, kan inte betämma mig för något. Kan inte ens bestämma om jag ska skriva mer. Men nu tar jag ett radikalt beslut och bestämmer mig för att jag ska sluta. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback