19

19. Vem fan vill fylla 19? Ingen vettig ålder, inte får man gå ut på fler ställen och inte får man gå på systemet helelr. Odugligt.

Dagen har vart alldeles alldeles underbar, först gick jag och Johanna L vilse när vi gick spåret på gympan och blev alldeles dyngsura och kalla på köpet. Sedan skulle vi prata om våra nationella i sv B, jag trodde att det skulel gå dåligt men inte så dåligt. Katriina tyckte att det var jätte bra och allting men självklart hade jag glömt att angett källa och fick... IG!!! Annars hade jag nästan fått MVG som Katriina ville vara snäll och trsöta mig med.. Haha.

Sedan pratde jag med jessica och fick goda(?) nyheter, men jag säger såhär Jessica det kunde vart värre, mycket värre...

Sedan talade jag med min syster som hade trillat i trappen i mölkgropen och var på väg till akuten så hon kune inte fira mig imorgon heller... Underbart!!!

Okej, jag är inte så arg alls som jag vill påskina, egentligen är jag mycket harmonisk och glad eftersom att det är vackert väder just nu och så är jag fett nyfiken vad jag ska få av Lisa och Totte.

Just det, jag har hittat en bil jag vill ha, en Bubbla från 1970. Tydligen i helt okej skick för att vara så gammal men jag tänte att Thomas skulle få ringa på annonsen och tala med dem. Jag är ju inte så high på datorer...

Puss och kram people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback