Alla underbara

Vilen trevlig valborg igår. Det började med att jag steg upp klockan halv sex och åkte till praktiken, dagen gick väldigt fort och snart var jag hemma och duschade, sminkade mig och fxade håret. Mycket stolt över min snygga frisyr igår kväll, varenda hårstrå låg rätt för första gången i mitt liv. Men inget är väl heller så snyggt som en rockabilly lugg?

Gav mig sedan av till Jessica där kvällens fest skulle gå av stapeln, när jag kom hade det mesta folket kommit. Och snart dök en av kvällens favorit gäster upp som sagt att hon inte skulle komma upp: Sandra! Sedan var det dags att snacka lite skit och grilla. Snackde mycket skit jag. Det sägs ju att det men inte ska diskutera på fest är relgion, politik och pengar. Jag och Emil hann däremot med två mycket givande diskussioner om både politik och religion.

Religions diskussionen var nog den roligaste. Alla var mycket upprörda på Emil som ansåg att man var tvungen att tro på allt i bibeln för att vara kristen men som vi anda framhöll så kan man faktiskt plocka ut godbitarna ur bibeln och tro på dem.

SEdan var det dags att bli lite osams med Jessica, helt ondöigt by the way och vi är väldigt sams idag och var det även igår kväll med efter en halvtimme. Men som John sa "Det är bara du och jag som verkligen förstår hur NN känner det". Tack för supporten John. ;)

Lekdags, fick bara ett fel, vi föll på att Jessica var mest wild and crazy på kryssningen. Det var Sussie, men jag tror att jessica var vildast ändå. Hon är ju knasig.

Kvällen fortgick och jag ville inte släppa iväg Johanna J men hon hade en väldigt viktig golftävling framför sig. JUst det en efterlysning ska gå ut efter en sjuttis Renat. Tappades bort igår innan vi ens hann öppna den. Fy skam Jessica, snacvka om spritmissbruk.

Sedan började visst alla åka till stan igen för annars skulelde inte komma hem, jag skulle stå ute på trappen och vara trevlig och säga hej då till alla då två killar om jag inte vet namnet på fram och sa att jag skulle passa mig för deras ompis för han skulle skalla mig om han såg mig på krogen. Jag hade tydligen inte respekterat att han var kortare än mig, jag fattade nada,

Oj vad mycket jag skriver. Vi åkte en sväng till björstorp. Inget drag direkt så vi begav oss hem för efterfest hos Puff där ingen var yutan alla var hos Jessica. Just det vår chafför var Tom Cruise, den andra killen som körde fick då heta Brad Pitt. Mycket tevliga pojker. Och inte var de några som bangade heller då vi gav oss iväg till Järshammar för att de ksulle få bada.

Sedan åkte vi hem till Jessica igen och klockan blev så mycket som 05,00 innan jag samnade på soffan. Vaknade klockan sex av att jag frös och tog och cyklade hem när jag hde konstaterat att det var proppfullt i Jessicas säng.

Tack för en trevlig valborg alla som var med och förgyllde den!

Sedan kommer vi till en fin fin lårtips: Little does she know med Kursaal Flyers!

Puss och kram people!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Mupp! =)

2007-05-04 @ 16:36:05
Postat av: Jessica

Det var en mkt givande valborg på både gott o onte haha :P I sommar blir det rikitgt party!!!

2007-05-13 @ 18:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback