Hos jessica

sitter hos jessica och larvar mig.vi har vart på stan idag och bara tittat på killar. ;)
Har även hunnit med att praktisera en sväng på kvällen och eftermiddagen. Mycket nöjd med det först så lyckades jag med en venpunktion på första försöket och så lyckades man få ett MVG på praktiken med. Mycket nöjd som sagt var.

Så imorgon är det dags för crusin' i köping, får se om oscar och erica ska med. Sitter och väntar på sms, men som vi alla vet är inte oscar snabbast i världen på att svar på sms.

Puss och kram people

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va många hetingar jag såg på stan asså..helt sjukt!! haha not... jag väntar på sms sms sms...:P Usch vad jag hatar detta...ska vi börja leva i celibat istället clara?? :P

2007-05-13 @ 18:51:45
Postat av: Clara

Jag lever ju för fan i celibat. ;)

2007-05-14 @ 13:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback