Misslyckat

Jag och jessica bestämde oss för att ha pickic innan vi åkte till Mia för provsminkningen för vi var för panka så vi satt en timma och hade minipickic. Mysigt. Sedan åkte vi till mia och ringde på ingen svarade, vi ringde på mobilen ingen svarade. Jag lämnade ett muppigt meddelande om att vis tod utanför dörren och vänttade på hennes mobilsvar. Sedan åkte vi hem och när jag kom hem kollde jag mailen och jag hade tagit fel på torsdag. vilket aparsel jag är.... Haha.

Imorgon ska jag på arbetsintevju på HIA, känsn underligt med arbetsintervju. De ställer så svåra frågor, jag vill bara ha enkla frågor som vad jag gör på fritiden elelr ngt men icke. Vad är god vård frö dig? Hur omsätter du de här fina som integritet, trygghet o.s.v. i det praktiska arbetet? Sug på den ni, det är de frågor jag typ kommer få svara på imorgon.

Har hittat en underbart fin klänning på indiska som jag bara vill ha så mycket. Åhhhh. Grönrandig med ett bälte i samma färg.

Föresten fick G i matte B och VG i engelska B. HURRA!!!!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha ja du clara vilken dag :) Men piknicken var riktigt trevlig, sitta vid ån o spana ut över vackra etuna :D Men inte blev vi så fina som vi trodde att vi skulle va på hemvägen, såg precis ligadana ut som vi kom :P Men ja...det berodde på att du tagit fel dag :) Shit happens haha!!

2007-05-24 @ 21:43:10
Postat av: Lisa

Ett stort GRATTIS till betyget i matte B...vad duktig du är!!! Puss o kram

2007-05-25 @ 08:12:50
Postat av: puh

hehe du är duktih du clara:P

2007-05-25 @ 18:41:17
Postat av: Hanna

Åh! fan , ja visste att du skulle klara matteB! Grattis!:D

2007-05-29 @ 22:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback