Spontant värre

Jag besämde mig för att vara lite spantan idag när jag var i Tuna Park och tog mitt i min pankhet och sakffade mig en ny mobbe. En eriksson k880i vey nice, birdshit var den. Haha. Sitter bara här nu och undrar hur jag ska få ordning på den, den har så mycketmer finesser än vad jag kan förstå, jag fattar inte ens min gamla riktigt än...

Ska flytta över mitt gamla nummer till den så att jag slipper ge alla mitt nya, men det är ju najs med en ny mobil även om jag inte ens har en särskilt rutten just nu. Jag kanske kan sälja den för en hundring det är ju inget fel dpå den direkt...

Så något mer underligt som har hänt. Nej inte direkt förutom Jessicas och Hannas antastare, han är verkligen underlig.

Var hos Katriina igår, fick så jävla jävla god kyckling, det var hennes man som hade gjort marinaden berättade hon. Hon är så rolig fick en väldigt detaljerad beskrivning på deras resa till östersund hade vart, allt vi inte fick föra var väl om toalett besök kändes det som. Jag vet i alla fall att hon åt chips och glass och åt frukost på mcDonalds. Men det verkade som hon hade haft trevligt.

Nu ska jag läsa instruktionsboken till min nya mobil så får jag se om jag blir klokare. ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Va roligt att du oxå kan vara spontan clara :) Det gillar vi :P

2007-05-30 @ 15:01:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback