Trevligt

Hade en väldigt trevlig kväll igår kväll, mycket uppskattat från min sida i alla fall. Jag tror de andra med hade det, Hanna hade ju ingen röst kvar när vi åkte hem så det är ju ett gott tecken.

Ville först inte ens gå ut var så jävla trött efter att ha hjälpt Sandra och Robert att flytta. Vilket jävla jobbigt ställe de har flyttat till, tre trappot utan hiss. Tre branta trppor, men jag tror att de kommer trivas jätte bra så de var väl värt det. Men det är inte utan att jag har lite träningsvärk i axlarna idag, är inte van vid arbete tydligen.

Tyckte lite synd om Jessica jag vet att hon blir super besviken om hon missar summer of 69 på dansgolvet då örde jag den och kom aldrig och när halva sista versen var klar så kom hon springande som ett litet jehu.

Nu ska jag ta och plugga, omvårdanads uppstasen ska vara inne imorgon...

Puss och kram people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback